BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Wednesday 18 May 2011

> aq mnaggis lg .

> smpai byla kn aq mo gnie ?? ksalahn yg sma ! FB FB FB !  suma gra2 FB ! pa wa nsip aq ni ?? !! 
enuf la b ko nggs fie ! ckupla k ! pnt sua ko 2 . bnkak2 sua mta ko 2 . 
ko try c lpa dea k .. ko msti ble ! kuat kn smgat .. allah 2 adil .. dea salu brda d phak yg bnr .
dea mmg xkn paam cmana ko SAYANG N CHENTA DEA ~  suma 2 dea cuma anggp 1 gurauan . ko bkorbn  k demi pa yg dea mo . ko syg dea kn??? jd .. lo ko mo rgk dea bhagia .. ko c lpas la dea ngn snyuman n tng aty . beapun knyataan nya khilgn dea 2 sgtla myakitkn bg ko . ko harus tbah ya fie ! TABAH !! 
ko doakn ja dea bhagia salu ,.. if dea sy ko n kmu da jdoh .. INSYAALLAH dea dtg jd mlik ko wt slamanya



Aku Sayang Padamu

Tahukah engkau kekasih
Apa yang slalu aku rasakan
Di saat-saat aku sedang sendiri
Aku selalu ingat padamu..

Aku sayang padamu
Aku ingin dirimu
Selalu bersamaku
Aku sayang padamu….
Tahukan engkau kekasih
Apa yang slalu aku pikirkan
Di saat-saat aku sedang sendiri
Aku selalu memikirkanmu

0 comments: